Cajón de búsqueda

La Biblioteca les da la bienvenida y los(as) recibe con los brazos abiertos

Con el fin de acompañarlos(as) en el inicio de esta aventura académica y profesional, la Biblioteca lo(a) invita a conocer los servicios, recursos de investigación y apoyos académicos, con el fin de fortalecer sus habilidades en su proceso universitario.

Servicios:
Recursos de investigación:
Apoyos académicos:

Estos son nuestros canales de atención permanente presencial y virtual:

• Lunes a viernes de 7:00 a.m. a 8:00 p.m. y sábados de 8:00 a.m. a 3:00 p.m.
  • Contáctenos: mes@uexternado.edu.co
  • Línea telefónica: 341 9900, extensiones: 3001, 3002, 3012 y 3357.
  • WhatsApp 305 778 4798

Para el equipo de la Biblioteca es un gusto acompañar el desarrollo profesional de la comunidad académica de nuestra Casa de Estudios.

¡Bienvenidos(as)!

Cajón de búsqueda

The Library Welcomes you with Open Arms

The Universidad Externado de Colombia Library invites you to familiarise yourself with the services and resources available. There is a plural and diverse offer to aid your academic process.

With the aim of supporting you at the beginning of your academic and professional adventure, the Library invites you to get to know the services, research and academic support tools to strengthen available your skills in the university process.

Services
Research Resources
Academic Support
These are our permanent face-to-face and virtual service channels
  • Monday to Friday, from 7:00 a.m. to 8:00 p.m.
  • Saturday, from 8:00 a.m. to 3:00 p.m.

Contact Us

For the Library team it is a pleasure to accompany you in the development of the academic community of our alma mater.

Welcome!