“Convergencia en los servicios de telecomunicaciones: la televisión bajo la tutela de la Superintendencia de Industria y Comercio”

Fecha: 19 de abril de 2018

Hora: 7:15 am - 9:00 am

Lugar: H 404

El Departamento de Derecho Económico del Externado invita al público en general a participar en la charla.

El invitado es Fabio Andrés Restrepo Bernal, director de Investigaciones de Protección de Usuarios de Servicios de Comunicaciones de la Superintendencia de Industria y Comercio (SIC).

En la conferencia se analizará la convergencia en los servicios de telecomunicaciones, en especial de la televisión y su relación con la SIC.

«Convergence in telecommunications services: Television under the supervision of the Superintendency of Industry and Commerce»

Fecha: 19 de abril de 2018

Hora: 7:15 am - 9:00 am

Lugar: B-307

The Externado Economics Law Department invites the general public to participate in the discussion.

The guest will be Fabio Andrés Restrepo Bernal, research director of the Protection of Communication Services Users Office of the Superintendency of Industry and Commerce (SIC).

The Conference will address convergence in the telecommunications services; particularly, television and its relation with the SIC.